imorrn är det julafton

så, jag sitter här. ufc as usual nu när natten har tagit plats.
zenobia sa igår: tänk. imorgon kan man säga: "imorrn äre julafton". och så kollar jag på klockan nu.
Det är ju imorrn! jag måste säga. ingen julfeeling at all! julgranen är pyntad, lägenheten är också det lite smått. tom ett pynt vid hallen som ser ut som två tits. haha vad vi garvar. släkten kommer in, vi säger: "hello! welcome. have a tit christmas" och de sneglar på jylpyntet. hahaha.
ja, that's about it. ska baka imorgon iaf med syrran. kanske julkänslan smyger sig på lite smått då? hela mammas släkt kommer hit....och 
det är första gången vi firar jul hemma hos oss.

ja.....gäspar. kollar på tvn. kollar på den tomma godispåsen som ligger på vårt beiga vardagsrumsbord. sneglar på en blomgrejsimojs som också är på bordet. kollar den lilla pyntade plastjulgranen framför mig. är trött i handen. ligger obekvämt. kliar mig på armen. kollar på tvn igen. checkar mobilen. armen får mjölksyra. har datan lite högt upp och jag ligger nedanför den. min arm anstränger sig. 
vill sova helt enkelt. 
gäsp.  

och ye. my mom just got a black belt in, mool heuk gil. krigarmorsa jag har!

en söt lupa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0