what you want, hm, baby i got it



hm. mitt sockersug är något, som på sistone, har varit väldigt högt.
godispåse hit och dit, FIKA här och där, en bulle hit, en muffin dit.
nu ligger pepparsockerkaka framme i köket liksom. blir galen. det är som att jag äter upp min neråtsvagga just nu.
känns.... annorlunda. har inte hänt förut, och jag undrar lite vad som pågår.
men det går väl över, som allt annat.
här är syster iaf, i en fin frisyr.
hon hittar nämligen inspiration från olika videos på youtube där tjejer visar massa 50shairstyles.







så fint att det inte är klokt. jag ser hur unga män sitter och små-ler när hon står där och pratar och vi sitter ner. hur de imponeras av hennes klädsel och stil. ja, vad ska man säga. back in the days!
båda mina systrar är otroligt vackra.











och här är min lördagsaftonklädsel.

imorgon ska jag göra lite läxor och träffa min kompis malvina.
imorgon ska jag göra något jag vill fast kanske egentligen inte borde.
imorgon ska jag göra något eller ingenting alls.
godnatt!

Kommentarer
Postat av: Julia

Och du är precis lika vacker hjärtat mitt! <3

2009-08-23 @ 00:27:46
URL: http://psyhco.blogg.se/
Postat av: Alicia

<3

2009-08-23 @ 11:00:55
URL: http://acoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0