Apotekarens



jag gillar när jag är här hemma. i mitt rum, med ljusslingor i fönstret och min säng ser ut som tusen rosblad.
när jag lyssnar på jay z för att det känns rätt, och för att det var år sedan, min utveckling till annat än det lilla man visste. jag känner nog att, jag är väldigt nöjd. jag är nöjd att allt är så som jag vill ha det. det är så otroligt befriande åh, mitt liv. fast jag gillar att vara bitter. död kropp, piggt medvetande. livet är fint när det är som det är. meningslöst, hopplöst, vackert, underbart. allting. ni vet ju precis. när det når till en punkt där allting vänder. insikt, förälskelse.
ni vet nog inte. allt är meningslöst, eller hur?
ja, det är väl det, men det vackra i det meningslösa då? vad du egentligen gör varje dag och att ändra en liten sak. det gör mycket mm.
det finns inte så mycket att säga. egentligen.

bilden kan ju representera en del av det vi kallar lycka.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0