vi två, 17 år.

ja. ni vet väl allt. för upptagen. för lite tid.
lite så. och allt är lite halvt dött häromkring.
bara känner att. ja. tiden rullar på. jag bara hakar på utan synpunkter.
det är väl både bra och dåligt. vet inte riktigt vad jag ska göra, vad det finns att göra?
och svaret är väl inget. det vet väl jag. så. jag har bara jobbat och tjänat in pengar till börsen och sen så har jag sovit, träffat stina, igår. satt uppe på hennes balkong med massa ljus och pratade och snackade skit.
om hur mycket vi ska parta och om hur mycket vi ska ha det skoj.
fyfan. längtar dit så jävla mycket, och det kan hända nu. bara att jag inte gör något åt det. bara sitter, och glor. väntar, på tiden.
men som jag sa för två dagar sedan, så vill jag visa er lite bilder från liseberg. för det var en upplevelse. alltid lika kul med nöjesparker.

annars är mitt hjärta ganska tomt, och behöver fyllas med parker, vänner, kyssar, gos och varma kroppar. 
sen är  det ju så med bilder här. jag vill och känner behovet av att redigera dom, så det tar typ en timme. 
så jag har alltså skrivit detta för kanske 3 timmar sedan men inte postat det. 
..och då hatar jag också lite de senaste bilderna jag lagt upp. bara så ni vet och att jag,
är lite ledsen för att jag inte bloggar och skriver så mycket som jag vill. 


jag kände bara. så mycket snyggare liseberg är än gröna lund.


allt är bara en drömstad.
 

goddag.


jepp, ni ser.


haha, oj vilken rakabajare. så jädra bra. (rakabajare. haha snyggt.)


impad..


vi ville åka, men det var fyfan sjukt lång kö. bara va? onödigt.

 

"ta kort på mig då" *går ner och posar lite snyggt* -alla glor.

 

vacker tjej.


bra gäng. coola snubbar. svängig musik!


drömhuset. tänk om!

och så var det slut. liten, kort resa. och jag är så varm och äcklig så att jag känner att. jag vill bara kasta mig ut genom fönstret och landa på en stor uppblåst madrass som är turkos och kall och plastig. sova och vakna och ha tusen puffklänningar och skor och ny hårfärg. jaja. vem bryr sig. så jädra ointressant egentligen.
haha. gud.
hejdå.
jag känner mig smutsig och trött.
ge mig en kista.
hejdå.

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha jag älskar dig! "Ge mig en kista".. :D Underbar!

2009-07-31 @ 16:05:03
URL: http://psyhco.blogg.se/
Postat av: alicia

haha, och jag dig<3

2009-08-03 @ 12:33:55
URL: http://acoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0