Concubine

skratta åt the hills och bli seriöst upprörd sådär en söndagsförmiddag, lyssna på beirut, älska glesheten av folk när det regnar idag och veta att snart kommer jag vara i en värld bortom det vanliga lite mer än en timme. som, jag vill ha. jag vill ha den så mycket för den lockar ut glädjen i en trött kropp och krassliga knän. ja, mycket som älskas nu. att jag fick se beirut i över en timme i somras håller mig varm. nu, och så. 
att man alltid lyckas skriva bara sådär på söndagar, varför, det alltid är något annorlunda. en dag som man tänker extra på. tänker lite på fåglar, lite på båtar. lite på musik, lite på kärlek. humor i kärlek.



bild från någonstans.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0