Salut marin

när jag äter för mig själv tänker jag. på hur dumt det är när man sitter på tunnelbanan och en meter åt vänster sitter en jädra fin kille (kunde jag se). och han vänder huvudet och kollar på mig och jag gör likadant. sedan går jag av och vi utbyter ett ögonblick. han åker iväg och jag tänker på honom. efter att pastan har tagit slut rätt så snabbt bestämmer jag mig för att tillägna en sida i min anteckningsbok till dem. de fina killarna som jag ser överrallt. jag ska fylla sidan med mitt namn, några få ord samt mitt telefonnummer. 
om jag ser en, en speciell, river jag genast ut en pappersbit och ger honom det. ingen tvekan.
jag lovar mig själv att göra detta.


 

Kommentarer
Postat av: Julia

Gör det!!! :D <3

2010-01-15 @ 00:58:46
URL: http://psyhco.blogg.se/
Postat av: Alicia

och det ska jag<3

2010-01-15 @ 18:28:54
URL: http://acoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0