ett tåg till en annan plats

ja, lite update.
igår såg jag och sbabe Twilight. the Twilight. och vi drömmer fortfarande om scenerna när det var som hetast mellan han och henne. vampyren edward och bella. vad ska man säga? vi är kära. inte för att han bara var snygg, utan för att han var den han var. han finns ju inte, så det är väl det. sen taggade vi hem mot stinas crib och kollade på alien 3 och 4. sen var det läggdags. trött vaknade jag idag och åkte hem. fint väder iaf! :)
just nu vill jag fika i några timmar, för att sedan åka med ett tåg till en annan plats. jag vill åka bort från stockholm några dagar. bara känna av en annan stad, annat folk. ja.... va ska man göra? ingenting.
fyfan va trött jag är! vill sova framför en varm brasa. åh så skönt.
drömmer mig bort.
haha.
yeye...whateva.


Kommentarer
Postat av: sbabe

whateva.

2008-12-21 @ 23:08:41
Postat av: Alicia

ye....whateva

2008-12-21 @ 23:33:56
URL: http://acoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0