Spin around and around and around

Idag har varit en lugn dag. Jag stressade som vanligt till skolan, sen så gick vi på teater. Efter det gick vi, då menar jag, jag ella och hampus, hem till Ella. Käkade, brottades, slogs och dansade. Sen åkte vi hem till mig. Jag var återigen hungrig. Min matsäck, haha vafaaaan, jag menar MAGSÄCK. Jag envisas med att säga matsäck. Fråga mig inte varför. Iaf är den ju hur stor som helst, hungrig jämt. Runt halv 6 var vi inne i stan, sen gick jag, Denise, Ella, Stina, Hampus på bio och såg Låt den rätte komma in. Ett betyg från 1-5. För att vara en svensk film (jag e inte så mycket för svenska filmer), 4. Allmänt, 3. Ja.. Åkte hem, bänkade mig framför mitt fancyfancyskrivbord och började räkna matte. Prov imorgon. Kommer nog inte gå så bra.
Ja, så såg min dag ut. Ungefär.
Orkar inte lägga in bilder från idag, så det görs imorgon. Är för trött.
Godnatt och sussa sött!


- Bell spinning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0