Confession

Usch, jag känner att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva. Kameran ligger på hyllan, på måndag åker den fram!, samt att äntligen kunna klä sig som man vill, sovmorgon och det sociala livet! Har varit så trött när jag kommit hem, att jag inte orkat gå ut, umgås. Känner mig som en arbetsnarkoman, som bara har ett jobb och inget annat. Så tråkigt! Jag bara känner att, nä, nu vill jag bara ut och festa järnetttttt. Men nä. Jobb imorgon igen. Sista dagen. Gud så skönt. Känner att jag vill ändra på något här i bloggen. Men vad? Hm.....freshnessen är ju ett måste. Nya bilder, nya outfits osv. Känns ju deprimerande att bara rota fram äldre bilder. Blä. Nu fick jag ångest. Ångest över den där jävla matten. Orkar inte. Måste. Procent=????. Datakunskap=?????????. Yes så kul.....
Annars sitter jag vid matbordet med tända ljus. Lyssnar på Depeche Mode, som jag och ella också ska se live på Arvika!!, yey så gött.
Senare blir det paj. Färdiggjord. Ännu en dag av lathet och tacksamhet för den färdiggjorda Frödingepajen. Dock inte lika gott, men det får gå an.
Jag vet inte riktigt vad jag vill. Angående lite allt möljigt. Bloggen bland annat. Bilder. Vad vill jag få fram? Vad vill jag ge er för slags blogg? Mig såklart, men vad mer? åh jag vet inte.
Mer bilder på outfits, grejjer jag gillar. Låtar, och mig helt enkelt. Så får det bli. Ska jobba på det. Så det är bara att vänta och se!
På måndag, btw, så ska jag shoppa galet. Bara satt ni vet. Can't wait. Vad gör en lycklig om inte kläder? Gotta love it. Ska glida förbi några second hand affärer för att kolla på pumps, hm för att köpa strumpbyxor och hårfärg (svart), lindex för att köpa nagelack (svart), weekday för att köpa ett par byxor. Kanske ngn hattbutik också. Vill köpa en hatt. En fin hatt. Ja vi får se!
En sista grej!
Det är ju lite folk som läser min blogg. Ett fåtal om jag ska säga exakt. Så ni sweetiepies som läser, kommentera vettja!
Tjo så länge.

Kommentarer
Postat av: ella

du och jag = arvika! jippie ;D<3

2008-11-05 @ 12:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0