Det är en bra fråga.

Jag förstår bara inte varför jag börjar lägga mig sent nu för tiden. Det är ju bara idiotiskt.
Jag är skittrött och gäspar..
Varför? Därför.
Därför är ju inget svar, så därför blir svaret därför.
Hängde ni med? det gjorde jag.
Imorrn ska jag ut och försöka hitta något fint. Bara för att jag vill ha det.
Idag gjorde Alice och jag klart våran intervju. Den kanske jag kan få tag på, på något sätt och lägga in den här..får se. 
Vi fick hjärtformade pepparkakor av text-läraren. Gott. Vi lyckades också smuggla ner 10 stycken vardera i bhn. (okej, kanske 8). Kände mig som en smutsig smugglare som tittar sig omkring för att sedan snabbt smuggla ner något. sen skriker någon: "Vem har tagit alla pepparkakor?!?!"..jadu. Bra fråga. hö hö hö...
Äe...time fo sleepy, don't you think? 
Jingle bells mah brothas.
26 dagar till julafton.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0