Vinter och pepparkakor

Snöööööö
Snöööööö
Snöööööö
Snöööööö.

...jag för ganska många år sen, christmas eve. 

Snö är mysigt när man är hemma, men inte ute. Jag och syster ska baka pepparkakor idag. Gott va?
När snön ändå har tagit sin plats så kan man ju lika gärna börja själv. Förstår mig inte på de som inte förstår att det iaf börjar bli kallt. Går runt med typ tygjackor och en t-shirt, korta byxer och sånt?!  Och så ser man alla idag, BARA för att det snöar, så är människorna proppade med dungrejjer hit och dit. Haha. När snön faller, då är det officiellt vinter. Men jag förstår dem, vi får ju aldrig någon RIKTIG sommar (tycker jag). Så därför går vi runt klädda bart ända till vintern. Ja, what to do?
Det är min observation. 
Halo - beyonce! bra låt...
Hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0