Beloved

Idag gick dagen en gnutta snabbare, jag och ella dagdrömde och åt, dagdrömde och åt, dagdrömde och åt. När det är mycket dötid blir det en massa bus. Och skratt. Vi tjatar och vi gnäller. Hur våra otroligt tråkiga arbetskläder stör oss, hur våra kroppar värker, hur alla perfekta par bara kan dra. Vi fantiserar om hur våran framtid ser ut, hur vi skaffar barn och blir gamla, hur vi kommer att se ut utseendemässigt, vad vi jobbar med, vad vi har för män och aa.. haha. Så vi fantiserar. Vi åt lite mat (eller mycket), chokladbollar och drack en massa vatten. Vad behöver man inte när man står där i typ 7 timmar. Fan vad mina fötter gör ontontont. Våran vän, jonglören, han gjorde en extrashow för bara oss. Han är ju så gullig, den där glitterfarbrorn. Ensam och jättesnäll. Ja... sen när man kommer hem dårå, helt jävla slut, så orkar man inte göra ett piss. Bara sätter sig på röven och andas ut. Puuuh. Skittrött och jättehungrig sitter jag nu här och vill ha en fet tunnbrödsrulle från grillen, och rabarberpaj. Samt fanta. Bara för att det var så längesen. Tänkte, jamen såklart jag ska platta håret också!...nu sitter jag här i ett stort trollhår och ångrar mig. Jag är hungrig, jag är trött, jag vill sova till en bra film. Och få sovmorgon. Men icke. Istället ska jag laga mat, platta håret och göra läxor som jag inte kommer göra (ångest), och kolla på grey's anatomy. Älskar den serien. Imorgon kväll ska vi in the gang ses, bara hänga. Jag har saknat dom där plöttarna. Vi ska chilla hos hampus i huvudsta. Myspys. Då ska jag och Ella berätta alla sjuka grejjer vi har kommit på när vi jobbade. Från Tb goes amish till Tb goes Gangsta, från snubben som sjunger "i feel it in my fingers" i love actually och hans manager till vi när vi blir gamla och kinky. Det ska bli kul. Haha. Så, vilket bombarinlägg då. Alicia satsar på stort. Haha. Eller va?, jag är så trött så jag sluddrar massa blaj. Fyfan. Lite bilder från igår, där jag och Ella tog en promenix i kylan. Bara för att få känna av känslan av att vara klädd i ens vanliga kläder.


-wearing: Ros&kuvertväska-Hm, Halsduk&bälte-Monki, Top&vantar&Kavaj-gåva, Leggings-gina tricot, Boots-Din Sko
- Jag, Bell


Kommentarer
Postat av: David

Tack :) !! fin blogg du har :D

2008-10-29 @ 21:38:09
URL: http://sliq.blogg.se/
Postat av: Alicia

hehe tack detsamma! :)

2008-10-29 @ 21:54:15
URL: http://acoco.blogg.se/
Postat av: Julia

Hörrö, ska du till Huvudsta imorrn!? Jag e ju också här! haha, morsan bor ju här... men när ska du hit och vart? Puss!

2008-10-29 @ 22:44:35
URL: http://psyhco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0