morning

Sitter här i vardagsrummet och käkar ica's crunchy i en skål med lite vaniljfil. Tittar på Oprah. En familj med 8 små halv-asiatiska barn var där. SÅ SÖTA. Jag vill också ha asiatiska barn. Gäller bara att hitta en snygg asiatisk boy då. Hm. Vi får väl se om kanske 10-15 år? Vem vet. Fan jag vill ha ett barn. Eller inte ett barn nu, utan jag vill ha den här familjen med barn och en gorgeous, snäll, bra man. Jag ser heta killar med barnvagn heeela tiden, och dom ser så pappiga ut. Går där med vagnen och samtidigt ser hur bra ut som helst. I want that......some day.
Ja, på lovet så ska jag jobba på ikea med Bell. 4,5 lax kommer vi tjäna ungefär. Så jävla värt! Skiter i om hela lovet går bort. 
Annars då?, inget speciellt. Jag är trött och seg. Måste börja fixa mig nu, för jag ska gå till skolan lite tidigare för att fixa en grej. Efter skolan drar jag till sjukgymnasten, min näst sista gång jag är där och tränar! SKÖNT. Bröt mitt korsband för mindre än ett år sen, har opererats, och tränat i ett halvår nu. SUGER balle att allt dethär har jag gjort bara för att jag spelade fotboll EN gång, en, inte två eller tre, utan en gång, i skolan. Fuck that. Tänker aldrig mer röra en fotboll. Men nu är jag iaf snart klar med skiten, och ska börja dansa sakta men säkert. Gud så skönt det ska bli. Träningen hos sjukgymnasten är i stort sett som ett gym med övningar som man gör för att stärka knät.
En gång tränade jag samtidigt som en kille där. Han såg ut som stålmannen. Brunt hår lite neråt, såna glasögon, illblåa ögon, perfekt leende. Han började prata med mig och vi snackade en stund. Sen så såg jag honom en gång efter. Han var riktigt charmig och han hade något speciellt. Hur gammal var han? kanske 23-24. Jag vill träffa honom igen, den där stålmannen.
Detta blev ett långt inlägg, ett inlägg som gjort att jag har liiiite bråttom nu. Seg som jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0