jag kan inte säga något från mitt hjärta.


jag satte texten först, för att ja. jag har ingen förklaring.
och jag vill prata av mig. så hej igen.
jag känner mig lite sårbar, sorgsen och blottad. jag vet inte varför. jag har ont i min mage och känner för att bara tycka synd om mig själv. först ska jag lyssna på beirut. för då blir jag gråtfärdig. jag vill äta lite mer och dricka te, gosa mig under en filt i soffan och kolla på någon äckligt bra film. bara för att jag ska få jämföra, och sedan må lite sämre. sen ska jag gå och lägga mig. tom. sova och gå upp. och allt är glömt.
någon?
det är som om texten är från mina händer, min penna, mitt tangentbord. 
jag har ingen aning om vem som skrev den, men. åh. 

Kommentarer
Postat av: Ella

fining <3

2009-04-23 @ 21:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0