dröm

jag vill inte sitta här och skriva argument till min uppsatsskrivning i övermorrn. just nu är jag så illamående och hungrig att jag dör. jag kan inte koncentrera mig. såklart. allt för att jag sov i en och en halv timme. jag mår bajs. sen ska jag dansa. knät är knakigt och klockan tickar. på dansen har någon smart jävel kommit på att vi ska vara flygvärdinnor till ett jamaicanskt flygbolag på vår show, ja, och att vi då ska fixa någon flygvärdinne-aktig klädsel i jamaicas färger. vi ska uppträda i 2 ynka minuter. 2. och jamen precis jag har ju en grön kavaj, ett par röda shorts och en gul scarf liggandes högst upp i min låda!! nej. nej. långsökta töntar.
nu är äntligen maten klar. hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0