A sunday smile

okej, jag är så trött så att jag håller på att dö. jävla läxor. skriv hit och dit. jag tycker inte om att sitta och skriva och att man sen ska visa och hålla på. åh, såhär skriver jag!! nä. det kan jag göra för mig själv. och jag har så ont i ögonen! shit. det brinner typ. aj. stressad. kul att man aldrig hinner göra klart något. åh. åh. åh. åhhhhh. jag dör.
aja.
idag såg jag ut lite sisåhärja med ögonskugga för en gång skull.






sen hade vi bild och då skulle vi till en utställning. tog färjan till djurgården!













men den utställningen var stängd så vi åkte till kulturhuset till Loretta Lux utställning. jag brukar aldrig gå på sånt, men det här var ju underbart. så himla vackra bilder, och allt är så sorgset och så ärligt. äe. gå dit. 5:e våningen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0