nu är mitt hår trasigt och smutsigt. tänker på minnen om pussar.

ibland är håret sådär jättebra. som när det är tvättat kvällen innan och jag har satt upp det i små bollar innan jag ska sova.
då ser det ut såhär efteråt! lite filurigt och gammaldags. ja.











sådärja.
någon minut en dag kan jag visa min fina flodhästfrisyr som jag som sagt bär kvällen innan och sover i :)
(för att behålla frisyrer måste man ha jättemycket hårspray, för annars glider lockarna ur lite, kan man ju förstå. en blåsig eftermiddag liksom. ja och inte mousse utan hårspray.)

pussen. (har också slutat tidigt. skönt med stora bokstäver)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du e så fin i håret min ost

älska älska älska

2009-08-24 @ 21:08:17
Postat av: Alicia

honey<3

2009-08-24 @ 22:14:26
URL: http://acoco.blogg.se/
Postat av: Julia

Åhh jag vill ha ditt hår! Är ju som hämtat ur en hollywoodrulle.. Fantastiskt!

2009-08-25 @ 19:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0