freedom trail.




träffade vackra hannah idag efter skolan. när vi går på gatan känns det som att vi är lite i en annan tid. för båda är lite, ja, glamorösa av oss.



hennes sammetskläning var hon så fin i, och det var trevligt värre att träffa henne! vi kan samtala om mycket, speciellt om karriärer, kärlek, kyssar, problem om smått och stort. ja. lite så.



först fikade vi lite smått, sen köpte vi glass på mariatorget. så smarrigt, ja.



gubben i kiosken såg allmänt förvirrad ut. hm. sen hängde lite bilder på moder teresa eller nått därinne.



nöjd och ja, nöjd!



jag med. åh. daimglass!



jag skrev loney, dear.



hon skrev god help the girl. bra band.



sen gick vi runt i slussen, och satt, och kollade på människor. och när hannah rökt upp de resterande ciggen från hennes ciggpaket gick vi hem. (åkte..då). och nu är jag hemma.
hungrig.

godnatt.
 


Kommentarer
Postat av: Hannah M

Åh vad fint! Du, jag glömde ju min kamera hemma igåe, du tror inte jag kan få sno bilderna av dig? pussssss

2009-08-28 @ 08:19:21
URL: http://cirkuspojken.blogspot.com
Postat av: Alicia

ja visst är det! ja det är väl klart :)

pussen

2009-08-28 @ 08:32:06
URL: http://acoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0