ja tack.

berättade jag att jag äntligen fått tillbaka min dator? nej, tror inte det.
sån lättnad. min kära dator. och mina kära dokument. alla program är borta dock.
men alla dokument och bilder. ja. ja. ja.
så jag valde ut några bilder nu som jag tycker om, i väntan på att börja laga mat. för kl 6 kommer ella och vi ska äta och kolla på film. mhm. trevligt. stina kanske kommer sen också. vi tre.



han känns bara så jädra snygg.



här är ju den där ulrich från frankrike, paris. gud.



en kväll då jag fikade med syster. allt var bara väldigt mysigt.



min mamma och jag, en kväll. mamma hjärta.



då stina fyllde år. bilden är drömliknande. fin kväll.



johnossi som jag lyssnar på just nu. bara. åh. så bra. verkligen!



vacker bild på mig själv måste jag säga. ser inte ut som jag så, men jag gillar den så. mitt svarta hår och min ganska bleka hy. vinter.



här är min bakgrundsbild på datorn. kan nog, utan ord, beskriva det ultimata just nu. bilden är ju såklart ifrån lelove's blogg.

jag kom på att jag älskar slussen, götgatan också. sitta där, och se människor hela tiden, intressanta människor. bara gå förbi. så himlans underhållande! och man kan liksom tänka också, och få ögonkontakt med folk. fan. helt otroligt uppskattat och jag kan nog sitta där hela dagen. sen finns det ju andra bra ställen. som tex mitt köksbord och min köksstolsplats. det finns nog inget som är mer morgon för mig än att sitta och stirra ut tidigt samtidigt som jag dricker jordgubbste och äter en fullkornsmacka.
hejdå!

Kommentarer
Postat av: ernstr

ulrich ser ju precis ut som Dylan...

2009-08-21 @ 18:15:20
URL: http://xenusism.blogg.se/
Postat av: Alicia

det är lite grejjen med honom, ja :P

2009-08-22 @ 12:47:17
URL: http://acoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0