heart of glass med nouvelle vague

jag lyssnar på musik som kära ella har tipsat mig. tack söthjärta.
mitt fönster står öppet och det blåser härligt.
fina vänner. fina dagar. och saker stör mig. alltid.
mm. ja. men jag ska färga håret om 2 timmar och jag hoppas verkligen att det blir bra. rött.
det finns små underverk. som makalös musik och äckligt söta filmer.
nick and norah's infinite playlist. som ella också tipsade. han är ju bara så söt så man svimmar. fan.
aja. lite småsaker. ska duscha nu. och klä på mig. vad ska jag ha? vad känner jag för?. frågor som dyker upp.
svar från hjärnan: någon söt magtröja och shorts. fast jag har inga bra skor till det. hm.... kan ju iförsig ta ett fint skärp till shortsen. de vita. hm.. ja. så får det bli. naturellt smink, röda läppar. ifyllda ögonbryn. ja. träskor som får mina fötter att dö.
hejdå!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0