St. apollonia

god morgon.

med en täppt näsa lockar nästan ingenting. men ändå är det en rätt fullspäckad helg, så det går an.
idag hade jag nämligen tänkt hitta lite julpynt på stadsmissionen, plugga och sedan träffa mina fina vänner.
imorgon ska jag och min syster julia se våran lillasyster gabriella tävla i taekwondo. hon har förövrigt fått svart bälte, vilket gör mig väldigt stolt. sedan ska vi gå och se new moon. och det kan hända att jag ser i'm not there på kvällen också!
den andra advent far vi förbi stadsmissionen igen, tillsammans med mormor, och sedan dansar jag lite charleston. efter det träffar jag vackra goodwa hannah! 
fin helg. med en täppt näsa.

och jusste! ni vet väl hur min lillasyster ser ut nu tror jag nog, om inte, här är hon:



hon var med i aftonbladet igår, i reklamen för taekwondo SM, som är imorgon som sagt.
så sjukt jävla cool hon är alltså.



åh så ha nu en fortsatt trevlig fredag!
pussen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0