God morgon, god morgon!

Är lite trött och seg just nu. Tvn är på och jag zappar lite mellan de vanliga kanalerna. 3an, 4an 5an, 6an. De tråkiga programmen blir ganska så intressanta efter ett tag. Man har liksom inget annat val än att kolla. De s.k. när-man-är-sjuk-programmen eller när-man-har-lov programmen. Reklamen regerar såklart och en reklam som är lite rolig är Mc.donalds-reklamen. Ni vet, den om tallriksmodellen! i slutet när han gör sitt "i watch you" tecken och sedan ska köra iväg. haha! så jävla fail, och väldigt roligt. 

Igår bestämde jag mig att baka efter att ha städat hela lägenheten. Chokladbollar! lätt att göra och gott till te eller saft. Hittade min gamla lavalampa i ett hörn, satte i en glödlampa och voíla! fancyfancy.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0