be the only one, love me all the time

Fredag natt och jag är ensam hemma. Några vänner har varit hos mig och ätit middag och godis. Jag lagade tacospaj och pastasallad. Vi ville se en film, så vi gick och hyrde Supersugen. Favorit! Så dundrans bra alltså! Jag pratade med morfar förut, som också har sett den, och det var även en rolig film för honom. Så se den, gammal som ung. (Dock inte tillsammans kanske....lite pinit..)
Jag hade det iaf jättemysigt med mina vänner och tycker att man borde göra sånt oftare! Men på något konstigt sätt, blir det aldrig av. Det är ju så enkelt och så uppskattat.
Ella gav mig en liten kruka med rosor. Röda rosor.
Ella är en fin tjej. Rosor, som jag älskar. 

trött är jag vad jag är just nu.














denise
josefin
ella
stina
tb
å jag

things we said today-the beatles

Kommentarer
Postat av: Ella

tack för en fin kväll sweetie! <3

2009-02-07 @ 13:00:52
Postat av: Ella

tack för en fin kväll sweetie! <3

2009-02-07 @ 13:01:25
Postat av: Hampus

Jag råkade somna :(

2009-02-07 @ 17:17:40
Postat av: Alicia

tack själv honey <3 "hold his hand, like he's your little-sistAAAAAAAAH, lilsiiiiiistah" hahahaha

2009-02-07 @ 17:23:45
URL: http://acoco.blogg.se/
Postat av: Ella

hahaha världens bästa film! och tänk att martin var med ;) <3

2009-02-08 @ 01:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0