rolling around with my head to the ground

heysweetiepaj.

vänta. först måste jag käka något gott....

..........

................

............

......

....tillbaka! åt wallenbergare eller hur det nu stavas med mosad potatis. gottgott!
okej, så helgen har varit väldigt skön med inget plugg alls. bara tagit det lugnt och så.
var med stina i fredags, lyssnade på musik i mitt rum och åt glass. igår var jag med mercedes och malvina, på streetstar, i princip hela dagen. idag gick jag och mercedes till eriksdalsbadet och simmade. har sovit gott. har ätit gott. har chillat galet.
EN SKITGO HELG HELT ENKELT!

at streetstar.....

2 konferencier rappade lite för oss! han med hatten hade likadana skor som jag, fast lila! awesome

2 skitsnygga ladies. malvina och mercedes. MM! =)

tjejen med blått och rosa var grym. hon och hennes kompis kom till final i newstyle/hip hop

hon i prickigt hade en sån jävla attityd när hon dansade och största flowet. man bara gapade...

2 mörka killar, vann newstyle/hip hop och fick åka till frankrike och tävla.

jag dårå..

efter ett tag drog malvina och jag och mercedes dansade lite. she was rockin' it 

och jag med lite sådär, med en "Carl-Jan"-min. hö hö

kom hem runt 1. mercedes såg ut som pippi långstrump. sötinöten :)

well what do you know-ratriot


Kommentarer
Postat av: Cornelia

balla bilder!

2009-02-01 @ 22:23:31
URL: http://corneliacorner.blogg.se/
Postat av: mercie

Neeeej vilka hemska bilder på mej, speciellt den när jag dansar, jag ser ut som jag vet inte vad, sweaty chicken...

HA HA... ta bort :)

2009-02-03 @ 00:12:28
Postat av: Alicia

c-ja visst är dom! speciellt den där MERCEDES dansar! typ den snyggaste av alla, så du håller tyst mercie, jag ska inte ta bort den.

2009-02-03 @ 15:25:34
URL: http://acoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0