He's mine

Ligger här i soffan nergosad framför let's dance/hjälp. Idag kom jag på att
det är sista dagen i februari månad imorgon
jag har ätit godis varje dag hela veckan
vi är lite, lite närmare sommaren i övermorgon (ny månad)
jag gillar reklamerna på tv just nu

Iaf, strax innan fem var vädret fortfarande ganska så klart och jag begav mig till slussen

där jag träffade Mercedes och gick en liten promenix längst hamnen







Vi hamnade till sist på sandys där det satt två killar varav en av dem hade en riktigt fin hårfärg. Kopparrött, fast lite ljusare ungefär som han eller som hon. Åh, kunde inte sluta titta på det. Det är något med rött hår. Jag vill också ha! 

Kommentarer
Postat av: CORNELA

vilka härliga bilder!

2009-02-28 @ 12:18:37
URL: http://corneliacorner.blogg.se/
Postat av: Alicia

tack så mycket :)

2009-02-28 @ 20:46:52
URL: http://acoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0