mm

usch, jag mår illa. jag har legat konstigt i soffan ett bra tag nu och vet inte om jag är hungrig eller mätt. sov lite lite inatt, fast som en stock. mercedes säng är en sova-gott-säng. jag har också en sån, som ni säkert har sett bakom mig på bilderna där jag posar lite snyggt i mitt rum. och det är "cheaters" på tv. fyfarao vilket hemskt program. inte för att jag tittar, men endå. en kärlekshistoria har jag sett ikväll. den var som den låter. jag gillar när han nosar på henne som att hon var en blomma. nu halvsover jag nästan. måste till min bed tror jag. min gosiga och kalla säng. nu piper mobilen. 
godnatt

                                                                                      

Kommentarer
Postat av: Hampus

courtney love!

2009-02-15 @ 01:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0