Myspace

www.myspace.com/kinglouiesweden speciellt låten Darling
www.myspace.com/hajensmyspace speciellt låten Sharks
www.myspace.com/ratriotmusic speciellt låten Slight good quite right
www.myspace.com/thisisputikka speciellt låten Come on death
www.myspace.com/vanjaonline speciellt låten Tired
www.myspace.com/armandmirpour speciellt låten Curly Boys Law

som good old music, var snälla och lyssna. det är värt ett litet klick och några minuter, jag lovar :)



du och jag en dag ej svag ett lag två hjärtan en stad.  


Kommentarer
Postat av: sbabes syster yster

Tackar o bockar kära Alicia! :-) Det blir helt klart vip-plats för dig på min nästa spelning. Om jag nu hade såna. Men snart så! ;-) Kram, V.

2009-03-02 @ 22:18:20
Postat av: sbabe

fint namn sys yst haha

2009-03-03 @ 20:44:06
Postat av: Alicia

Ja det är klart! hehe :) Det är ju inget att förneka, du är ju grym vanja!

2009-03-03 @ 22:27:11
URL: http://acoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0