i love homework,pause,..........NOT

fyfan för vissa läxor. sliter som ett djur, bara för att få det gjort. nu är jag klar med att skriva ett referat och en recension om en "läskig" novell av Edgar Allan Poe. PAIN IN MY ASS.
så jävla jobbig och obehaglig. nu är jag så trött i ögonen för all koncentration och, som hampus säger, "onödig hets", att jag inte vet var jag ska ta vägen.
jag har bara lust att riva sönder hela tagnentbordet. irriterad, trött och frustrerad ska jag gå och borsta tänderna.
ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHHHHHHHHH, en gnutta åh.
hejdå
(rim)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0