MOVIE SCREEN....

när det inte finns mycket att göra, då finns det ju alltid någon film att se! och man tackar lite extra för de där underbara, söta, kärleksfulla, glada filmerna som gör en ledsen inuti och berör för att de är så, bra. 
filmer som Edward Scissorhands, P.s. i love you, Dirty dancing 2, 10 orsaker att hata dig...

men så var det en som sa att dokumentärer är bra för det är verkligheten man ser. och då kom jag ju att tänka på alla filmer jag sett och berörts av. inget är ju äkta. allt är ju fejk, bokstavligt talat.
men! känslan. den är äkta. faktiskt.

menmen, filmer kan man inte få nog av. jag antar att jag är lite av en filmnörd. fast inte riktigt så att jag vet allt om film och typ sett massor. men jag gillar filmer. jag gillar att komma hem, skita i allt annat och slå på datan, släcka lampan lite grann, sätta sig i soffan med en filt och en kopp te och kolla på en bra film. helst drama/romantik, eller en action.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0