When u act like that, i dont think you know how it makes me feel

God morgon!
dricker lite jordgubbste här i soffan. det är superdupergott må jag lova. hihi =)
ska göra mig i ordning för gympan om ett tag, och efter skolan hade jag och sbabe tänkt att gå till stan for some *more* shopping. vad gör man utan shopping?????
vi får se vad jag hittar för finfint.
här är en shrek trailer som jag och marcus, i min klass, har lagt eget ljud till. (vi har ljud i skolan, en av uppgifterna)
ni får lyssna lite extra noga, för ibland hör man inte riktigt vad de säger. 
jag tycker den är underbar jag...haha



if i were a boy(video)-beyonce

Kommentarer
Postat av: joss

HAHHAHAHAAH fan va bra ANNE!!

2009-02-09 @ 20:57:57
Postat av: Alicia

det är det bästa! -"shreeeek", -"ANNE" hahah

2009-02-11 @ 19:39:34
URL: http://acoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0