how could you speak to me that way, especially when i always said that i, haven't got the words for you.

ja. mycket uppdatering alltså. jag är lite irriterad, så som man är när man själv går in på en ouppdaterad blogg. men, som sagt. jag kan inte göra så mycket åt det. kanske låna min systers dator, och redigera lite bilder som ligger och sover inne i kameran.

annars har vi (som ska till peace and love) köpt ett fet tungt tält idag. så vi är good to go! kan seriöst inte bärga mig tills dess. ska bli underbart! vi ses väl säkert där. hoppas jag :)

på torsdag fyller jag år. vill ha en systemkamera. vet ej vilken. (hjälp. mig.)
jag vill ha en tårta.

sen så. på lördag åker jag och familjen till turkiet i 2 veckor. ska bli sött.
kommer hem en dag innan p&l. 
 
sommaren rullar på där. jobb och norrland och fler festivaler.
lite mer underbart!

så, så. så. som jag har sagt tusen gånger nu, så (haha) ska jag faktiskt också köpa en mobil imorgon.
det är trevligt.

och. innan jag åker, ska jag visa er min novell som jag skrev. bara. för att jag faktiskt fick mvg på den, och är väldigt stolt. (har aldrig fått mvg i någon svenskauppgift).

godnatt, sov sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0