Time to send somone away, not me, feel that summer rain, it's in your face again

Mina tio timmar av dagen igår spenderades i skolan för att vi hade temadag. Man blev ihopparade med människor man inte kände i grupper, och uppgiften var att göra montrar med temat humor. Said and done. På kvällen kom släktingar och vänner till oss kids och checkade vad vi hade gjort. Det var allt ifrån cribs till dolda kameran. Vi går ju i en mediaskola, så vi hade tillgång till videokameror, systemkameror och allt möjligt. Jag fotade lite under dagen/kvällen..  

charlies grupp gjorde bl.a. pins och han var lite sur för att han stressade igenom hela pin-processen och förstörde några av pin-sen.


jag fick en snygg och finfin pin. Holy gay production!

det blev mycket garv av övertrötthet och annat

här var våran grupps monter, lite färgglad sådär. det som gjorde den bra var snubben i mitten (där pilen pekar). så jävla random! haha. man ser också mig brevid utropstecknet.......



fikapaus behövdes efter allt springande


 
sen kom massa folk och det hela var en tävling

två andra montrar, fancy!


doggi gled runt


finns inget bättre än folk som bjuder på sig själva, här mimar erik och lillen till spice girls! 

me in tha hiss. lyxigt att vi åker hiss i skolan huh??

me and baby

jag och doggi har skojat runt sen 8an-9an. vi har en rolig röst och mixar den lite med ord och så. igår såg jag honom i en vit målarrock för att han målade träd till sin monter. jag gick förbi, sa ordet professor doggi och såhär låter det när går vi runt och säger det nu:
 

det finns inget som låter underbarare. 
 
jose gonzalez-time to send someone away

Kommentarer
Postat av: sbabe

på riktigt kan inte suta garva när dogge säger sina "magiska ord"..har kolalt på videon 50 gånger om så det känns som en remix snart..love it

2009-03-13 @ 22:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0