massa skit

ledig idag. sitter i solen. med en vetesäck. har lite ont i magen. men jag är ledig idag, och det gör allt så mycket enklare. lyckades spilla ut te på fönstergrejjen också. men nu sitter jag här, kollar ut. om ändå. om ändå man kunde snabba på allt lite litegrann. då skulle allt vara perfekt. inga problem. gå och le. men vad gör man, man håller ut. man väntar. försöker gå och le. ibland brister det, ibland inte. men tillslut. kommer det. nu är det bara att vänta och se vad morgondagen har att erbjuda.
eftersom att vi har psykologiprov på onsdag ska jag och stina öva lite på ett cafe. snacka lite skit måste man göra också. mest om killar. lillesyrran kommer dit sen och jag har lovat att följa med henne på en second hand tur på söder. hoppas vädret håller sig!
så. nu måste jag gå och fixa mig.
jag saknar min storasyster.
tänk så mycket bra band man hittar på spotify. jag är lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0