my crib, my place, my town

Okej, så jag tycker att det är ganska så kul att spana in andras rum på bloggar och bara allmänt. Det små, små detaljerna och intrycket i helhet!
Därför tänkte jag visa er hur mitt ser ut!

Dancing a little bit


Har hängt upp lite saker som jag fått från lite olika ställen. Påsar, tavlor, tidningar....ja ni ser själva hehe.


I garderoben hänger de klänningar jag har blandat med syrrans ligga-i-garderoben-kläder.

Alla andra kläder ligger i min bruna byrå, som det står lite saker på. (lite stökigt..)

En affisch från vårt studiebesök på dn/expressen i höstas! (jag kom på namnet, score!)

Mina glajjor! sommarsommarsommar


Har en röd fondvägg också. Brevid rosetten står sängen.

Jag gillar blommor! fast jag kan ju inte ta hand om dem, så det får bli i plastform! Foton på mig as a baby, tjockisss.

nattduksbord

och här slänger jag alla använda kläder...ibland blir det ju inte *lite* mycket kläder där asså.

Snygging med snygga tatueringar, kunde inte göra något annat än att hänga upp. Om ni kollar två gånger så har jag satt upp nästan allt med säkerhetsnålar i olika storlekar och färger. Hade nämligen inte mycket av de vanliga nålarna...




Aha! mitt vackra skrivbord :)


...och min underbara, rosa stol.

Till sist, min systers radio som står på golvet. Gotta love it!

The End!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0