jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut.

när jag ligger i sängen, innan jag ska sova, tänker jag på mycket. oftast hemska saker, saker som jag inte vill ska hända och saker som kunde ha hänt den kvällen. inatt, låg jag där, tänkte. när jag var påväg hem pratade jag med mamma i telefon, och dum som jag var tittade jag inte efter bilar när jag gick över övergångstället. bara gick. och för en minut, när jag korsade de vita markeringarna, fick jag en rysning i kroppen. när jag kommit över till halva, sneglade jag åt sidan. en bil. åkte snabbt precis efter att jag kommit fram.
så låg jag där, inatt, och mådde dåligt. mådde dåligt över hur en sån dum grej, som att inte titta åt vänster, kan ha kostat mitt liv. det ynka livet jag har. 
det händer att jag tänker att mina nära och kära, går bort. dör. då vill jag slå mig själv hårt, för den tanken. 

(p.s. hannah. det hjälpte. hjärtligt tack.)




högalid.


Kommentarer
Postat av: Hannah M

(:

2009-05-17 @ 18:42:51
URL: http://cirkuspojken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0