say sweet dreams and i will dream of you.

igår hade jag det mysigaste av det mysigaste ute på djurgårn. med de mysigaste människorna och den mysigaste musiken som spelades ur systers mysiga cd-spelare. mys. hihi.
men jag måste säga. i slutet av helgen sitter jag ändå här. för mig själv. jag vill vara själv. jag vill sitta på golvet i mitt rum, stirra ut. tänka på sånt som jag inte borde tänka på. lyssna på yann tiersen och känna mig sorgsen. för i slutet, är det ändå alltid såhär ensamt. läskigt ensamt, som om man var någon vilsen kattunge ute på gatorna. sitta och glo
ihopkrympt, titta sig omkring. allt är så uppenbart och ändå sitter jag här och försöker dölja det. en typisk söndag.
ibland vill jag bara skrika ut saker i örat på folk. 

lördag och söta stina.























Kommentarer
Postat av: Hannah M

din vän stina är verkligen snygg! jag träffade henne hos en pojke i bromma förra sommaren, så karismatisk!

2009-05-17 @ 21:19:01
URL: http://cirkuspojken.blogspot.com
Postat av: Alicia

ja hon berättade det :)! jamen visst är hon. vackervacker!

2009-05-17 @ 21:30:15
URL: http://acoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0