If I was a poet or maybe a king then i could explain to you how my heart sings whenever i look in your eyes

åhnej. mitt inlägg försvann. det enda som var kvar var detta:
jag måste säga att jag tycker verkligen det är kul när ni läsare kommenterar.
så ja. där har ni det. sen skrev jag lite till på det och en annan sak.
nu orkar jag inte skriva det, för jag är ärligt talat riktigt trött känner jag.
så godnatt. en puss på kinden får ni också.





flickr. eef barzelay.
bra sov-musik. min favorit är en låt som heter true freedom (om ni har spotify beordrar jag er att söka, faktiskt.) fast just nu lyssnar jag på richard hawley. hans låtar får ens ögon att drömma sig bort. mm. på något konstigt sätt vill jag bara bita i dessa låtar. greppa tag om dem. åh så bra. så fint. texterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0