Toscana



idag är jag officiellt en bokhylla rikare. från ikea.
men den är fin, faktiskt. imorgon ska vi pyssla ihop den vilket känns lite småskoj.
idag har jag officiellt haft 3 vakna-ur-en-halv-dröm-ryckningar och fan, vakna alicia.
nejnej, så det är väl dags att sova, och bilder är jag få om just nu, så ni får se de svarta änkornas finputsade skor.
godnatt för 20e gången dessa dagar. 
så tar jag paus från allt och tänker på att tillbringa fina stunder med vackra unga män. lite mäta händer, lite hångel, spel, lite promenader (som egentligen bara e att stå ute), lite titta in i varandras ögon. så. sova tillsammans under mitt finaste täcke. 
nu när jag är uppe skulle jag bara vilja fortsätta skriva, men jag måste sova.
med ett hår som skulle tvättas. fan.
inte godnatt. utan buona notte. säger. vi.
hej.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0