något dött och tråkigt i mig.




jag är trött på läxor, jag är jävligt trött på den musik jag lyssnar på. jag mår illa av alla fula tvprogram.
så jag får glädja mig åt att det är fredag snart. och allt är väl bara som det är. och det är väl bra med det.
jag fortsätter bara att leta runt bland texter, lägga märke till blinkande ljus. löv som ser ut som fåglar och till sist bara. ja, vadå? jag vet inte vad.  
åh vad jag vill ha min ukulele nu och skriva låttexter som inte har någon melodi alls.
hej.
 

Kommentarer
Postat av: elin

det är något med sättet du skriver på. det är fint

2009-10-14 @ 20:10:30
URL: http://pratstund.blogg.se/
Postat av: Alicia

och gud hur en kommentar kan göra ens dag, ett ord eller en känsla. åh. tack vad DU är fin.

jag har sagt det förut, att, du själv kan skapa en hel bild om din känsla som du förmedlar genom bara en mening du skriver till en bild. jag gillar din blogg mycket, du är väldigt bra. jag hade en liknande tanke om din blogg häromdan faktiskt. (inlägget om tiden du lagt ner på "personen") ha en fin kväll, elin.

2009-10-14 @ 21:51:28
URL: http://acoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0