my feet melt the snow.

hej igen.
jag har en såndär ångest bara jag kan göra något åt.
plugg-ångesten. sitter och har läxor. men orkar verkligen inte göra dom. det är inte ens så att jag kan tänka mig sitta vid mitt svarta skrivbord och läsa lite. 
nej, jag vill bara lyssna på bon iver och skriva, rita.
jag blir så irriterad på mig själv samtidigt som jag känner, om det är detta jag vill göra just nu, så gör jag det.
och samtidigt vet jag hur skönt det är att ha läxorna gjorda. självklart finns det bara två alternativ, och jag vet att det inte lönar sig att inte plugga. men just nu, dessa veckor, har bara kraften inte varit stark nog.
dilemma med mig själv.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0