om dig.

jag kämpar mig igenom tröttheten som tycks härja väldigt mycket just nu.
ehm. ja. true blood. måste se. haha. det är egentligen inte ens kul.
min familj sover i sofforna. på tvn är det ufc och på bordet ligger det en tom godispåse.
äe. de härligt.
men jag är lite rastlös och vill måla något magnifikt. är så full av inspiration och känslor.
jag och hannah ska faktiskt rita varsin teckning för att sedan lämna dem till ett cafe som tydligen sätter upp teckningar som folk ger på sina väggar.
15 november är vår deadline. undra vad det kommer bli. hm.
tänk om man kunde få jobba med att måla till något. samla inspiration och måla.
ja det vore något jättekul faktiskt.
vi får väl se.
godnatt.
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh så kul! Vad är det för café? Är det något speciellt tema? Poss Poss

2009-09-20 @ 19:50:49
URL: http://psyhco.blogg.se/
Postat av: Alicia

ja :) jag har ingen aning, ska ta reda på det! nä inte vad jag vet..hehe.

possen

2009-09-20 @ 21:36:05
URL: http://acoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0