Ram dam





jag vet inte om det är dags att gå och lägga sig eller inte. när jag vänder mig om och ser en vit och vacker klänning vill jag tänka på en aftonkväll med kritvit hy och rött läppstift. för att komma till ingenting så brukar jag vakna till ett vitt sken då jag inte äger några gardiner och sängen är tätt intill fönstret. när huvudet har vaknat upp och jag åmar mig lite samt sträcker på mig dyker något mysigt upp. tanken. som följer: undra hur det känns att rulla åt sidan och hitta han som är min. just doften. och hur han ser ut när han sover där. den pågår endast i någon minut, men den är rätt trevlig.
godnatt för ikväll.
klänningen får ni se imorgon.

bilder är från flickr
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0